pondělí 24. října 2011

Vyzývaví pekaři a kouzlo Halloweenu

Dneska jsem si dlouho projížděla různé blogy o pečení a kromě luxusních receptů jsem tam narazila na stránky The Daring Bakers, což je skupina lidí (teď už hodně velká skupina lidí) po celém světě, kterou spojují dvě věci - pečení a chuť zkoušet něco nového. Pravidelně každý měsíc někdo hostuje výzvu - vymyslí si a zadá nějaký ten zapeklitý recept, úkol pro všechny odvážné pekaře! Rozhodla jsem se k nim přidat a od listopadu mě čeká první challenge, tak jsem zvědavá, co to bude a jestli to vůbec bude v mých silách :D Snad jo.





Každopádně včera jsem si na netu objednala gelové potravinářské barvy - rozhodovala jsem se pro ně asi už půl roku a nakonec mě dohnalo to, že momentálně nemůžu nikde sehnat obyčejné barvy v prášku. A na co je potřebuju? Tento týden (možná až příští pondělí, ale to je jedno) se chystám na pečení a hlavně zdobení halloweenských cupcaků! Těším se na to jak dítě asi už 14 dní, mám v hlavě strašně moc nápadů na všechny ty creepy postavičky. Halloween mám ráda a je škoda, že ho tady u nás nikdo moc neřeší, až na pár vydlabaných dýní před barákama, ale tak aspoň něco. Já jsem si nakoupila různé blbosti včetně dýně-stajl svícnu a takových těch zapichovacích ozdob do květináčů, ale na ty cupcaky se těším nejvíc. Fotky budou!

Tady je malá inspirace z internetu, pokud jsem vás taky nalákala:



Jo a mimochodem - taky by to chtělo upéct dýňový koláč, což by mohla být moje malá osobní výzva.

4 komentáře:

  1. dýňová polévka!

    OdpovědětVymazat
  2. radka bakes cakes, víš co... :D

    OdpovědětVymazat
  3. Halloween mám taky ráda, sice ho teda neslavíme, ale právě se mi taky strašně líbí všechny ty jedlé výtvory s ním spojené (i když pár těch, co jsem viděla, bylo doslova nechutných - želatinový mozek, použité menstruační tampony z marsmallow - jak tohle může vůbec někdo vymyslet?). Už se těším na tvé strašidelné dortíčky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Catalina: tak želatinový mozek ještě snesu, ale ty tampony? na to jsem díkybohu nikde nenarazila :D určitě se přijď podívat, jak to dopadlo :)

    OdpovědětVymazat