úterý 20. listopadu 2012

The final comeback of radkabakescakes

Hned na úvod bych se chtěla omluvit všem návštěvníkům, kteří nějakou nepochopitelnou náhodou zavítali na můj blog jen proto, aby zjistili, že se tu o to nikdo nestará... Ne, nebudu přehánět, ale pravda je, že jsem se tu dlouho neukázala. Příčin by bylo víc, a to od nedostatku času doma přes mou lenost až k půlročnímu pobytu v Londýně, kde jsem otročila jako au-pair a práce jsem měla tolik, že jsem si absolutně ani nevzpomněla, že nějaký blog mám :D Na druhou stranu jsem v Anglii měla možnost péct, nebo spíš jsem k tomu byla nucena - jakmile moje host-family zjistila, že peču, tak už to jelo - cupcakes, scones, cupcakes, fudge, brownies, fudge brownies :D, cupcakes, custard, red velvet cake, Victoria sponge atd., a nebylo návratu zpět :D Tak jsem se dostala zpátky do své pečicí fever a pokračuju v ní i v návratu, a proto jsem se rozhodla obnovit blog, snad mi to vydrží :D Fingers crossed.

Postupně bych se s vámi chtěla podělit o všechny ty úžasné britské dobrůtky plné tun cukru, a tím mám na mysli hlavně cupcakes. Cupcakes jsou v Anglii něco jako u nás... vlastně mě ani nenapadá, co je tak typické pro nás, ale chápete, co tím chci říct. Můj vztah ke cupcakes před Anglií a po Anglii se změnil o 360° - dřív mi to přišlo strašně, ale strašně moc přeslazené a nemohla sem sníst víc než pár soust, ale víte co? Člověk si zvykne :D Miluju cupcakes, miluju je jíst, ale ještě víc miluju je dělat, hrozně mě baví to, že i když je to jeden druh sladkého pečiva, tak každý recept na cupcakes se liší, a to dokonce i v poměrech mouky a cukru - buď jsem zabedněná, ale normálně bych si řekla, že se budou obměňovat jen příchutě, ale vůbec ne. Taky se hodně liší postupy - jeden druh cupcakes musíte pořádně vyšlehat ze začátku na rychlé otáčky a pak už jen zlehka, kdežto jiný potřebuje vyšlehat až úplně na konci. Hm, tak jo, můžete hádat, o čem bude příští článek, tady je malá ochutnávka :)



Žádné komentáře:

Okomentovat